• Matpåminutter

Proteinbrød i langpanne | matpaaminutter

Oppdatert: april 4


Når jeg innimellom blir lei proteinrundstykker, så lager jeg de i langpanne i stedet.

En annen form, som da i tillegg kan puttes i brødristeren så er det supert.

Det er mange som bruker å lage cottage cheese rundstykker, men ikke alle har prøvd denne vrien.

Gi den et forsøk, du vil ikke bli skuffet!

Ønsker dere en superfin uke❤


Oppskrift

1 STOR BOX COTTAGE CHEESE HALV BOKS MAGER KESAM CA 350 G HAVREGRYN 2 GULRØTTER ,RASPET 4 EGG 1 TS SALT 1 TS HVITLØKSPULVER 2 TS BAKEPULVER


TOPPING : MALDONSALT, SOLSIKKEKJERNER OG SESAMFRØ


Slik gjør du

Bland først alt det våte og ha deretter i resten. kjør glatt med stavmikser . Ofte må jeg ha i mer gryn , varierer litt fra gang til gang . ( du ser på bilde nr 3 konsistens på røren) Fordel så røren utover langpanne på bakepapir. bruk slikkepott som du dypper i kaldt vann underveis.

Stek så på midterste rille , varmluft 200 ° ca 30 min .

PS: denne oppskriften er den samme jeg bruker til å lage rundstykker og vanlig brød med CC .

Syns det er greit med variasjon og endre form i blant . Frys ned og husk å legge mellomlags papir i mellom lagene.

Disse er SUPRE å putte i brødristeren !




Siste innlegg

Se alle